תיאום מס הוא תהליך שמונע ניכוי מס ביתר כשיש לכם יותר ממקור הכנסה אחד — למשל שני מעסיקים, או עבודה לצד פנסיה.
מה קורה בלי תיאום מס
כל מעסיק מנכה מס בנפרד, כאילו הוא היחיד — ולכן לרוב מנכים לכם יותר מדי. בלי תיאום מס, נוצר ניכוי יתר.
הקשר להחזר מס
אם עבדתם אצל כמה מעסיקים ולא עשיתם תיאום מס — סביר מאוד שמגיע לכם החזר מס על ההפרש. אפשר לבדוק עד 6 שנים אחורה, גם בדיעבד.
בדקו אם מגיע לכם החזר — בחינם.